Sunday 24 September 2017

15 Minuters Handels Strategier


Avancerat system 15 SWING 15 min TECH. Submitted av Olivier. Traded pair EUR USD, GBP USD, EUR JPY, GBP JPY. Tidsram 15 Min. Tradering timmar 6 45 AM till 5 PM, PARIS tid, GMT 1.1 När du ska öppna A POSITION. Det första arbetet på din handelsdag kommer att vara att dra på varje diagram och för varje par motstånd, stöd och trender linjer Först från 4H tidsram, sedan på 1H tidsram och slutligen om 15 min tidsram Du måste välja en Färg på linjer för varje tidsram, eftersom du kommer att förstå hur starkt ditt stöd, motstånd eller trendlinje är när du kommer att titta på 15 min. En trendlinje kommer att ansluta minst 3 poäng. Denna märkning tar bara 15 minuter och vid 07:00 Kommer att ha 4 grafer EUR USD, GBP USD, EUR JPY och GBP JPY på 15 min tidsram. Nu är vi redo att handla och vi måste bara vänta på signalen på vår skärm. När en 15 min ljusstake stänger över eller under en Trendlinje, stöd eller motstånd, vi har en signal att gå lång eller kort VI KAN ÖPPNA EN POSITION. Och great Men hur mycket sh Ould Jag riskerar eller förväntar mig på den här handeln. Låt oss se följande.2 VAD VIL ÄR STORLEDNINGEN. Detta är den viktigaste delen av denna handelsmetod De flesta handlare tänker på hur många pips de vill vinna per handel, per månad eller per år Men vi kommer att tänka på hur mycket andel av vår kapital vi vill vinna per handel, per månad eller per år. A - Du borde definiera den maximala andelen av kapitalet du är redo att riskera för att öppna en position. Var 2, 3, 4, 10 Till exempel mig är just nu min maximala risk 6 Så nu delar du detta med 2 3 i mitt fall och du kommer att ha din standardrisk, låt s kalla det K1 och K2 blir K2 K1 2 B - När du har en ingångssignal måste du utvärdera ditt stopp 30, 40, 50, 100 pips. Allmänt bör ett stopp vara över eller under det senaste låga eller höga beror om du är lång eller kort. Ta alltid in spridningen i Inställningen av ditt stopp C - Till exempel, om du uppskattar ditt stopp vid 40 pips spridda ingår, vilket innebär att ditt stopp kommer att vara 37 Pips om spridningen av din mäklare är 3 pips och din K1 är 3 så det betyder att 40 pips borde vara lika med 3 av din kapital D - Varför K1 och K2 Om du överväger varje par separat, efter varje vinnande handel, kommer du att handel K2 av ditt kapital och efter varje förlorad handel kommer du att handla med K1 av ditt kapital. Låt oss ta ett exempel på detta för att göra det tydligare. Ditt kapital är 10 000 eur och du ställer din risk K1 vid 3, det betyder att Din standardrisk är 3 av 10 000 eur 300 eur och din K2 kommer 6 så 600 eur, Nu har du en signal på EUR USD och din tidigare handel på detta par var en lösare, så risken för denna handel kommer att vara K1 3 av Ditt kapital 300 eur Du uppskattar din STOP vid 30 pips och EUR USD 1, 36 så du måste öppna en position på 136K-konto i EUR och du vet att du inte kan förlora mer än 300 eur på denna handel. Nu undrar du Hur mycket kommer din vinst att bli? Låt oss se detta i tredje delen. 3 VAD ÄR MIN RESULTATMÅL. Så mycket du kan A-du kommer att sätta ett vinstmål på samma avstånd som ditt stopp Don t glömma att inkludera spridningen B - Du kommer att sälja hälften av din position i detta vinstmål och ställa in ett nytt stopp för andra halvan vid din ingångspunkt, breakheaven C - Du kommer att flytta stoppet manuellt under eller över varje låg eller hög, efter trenden. Denna teknik är väldigt subjektiv i den meningen att för olika handlare, stöd, motstånd och trendlinjer inte kommer att ses på samma ställe. Ibland bör en signal inte tas. När du har ställt in Ditt stopp, du ser att vinstmålet är över ett starkt motstånd på en 4H TF eller 1H TF, så i det här fallet borde du inte öppna en position eftersom dina chanser att priserna bryter motståndet är låga - Du borde inte skriva in en signal På nyheter som volatiliteten blir för hög - Don t handla före 07:00 eller efter 17:00 PARIS TIME - Don t handla på låga volatilitetsdagar. SÅ DET S IT Om du har några frågor om det, snälla fråga mig . Avgiven av Olivier den 16 april 2010 - 09 09. Tacka alla för y Du är intresserad av den här tekniken. När du har dina ritningar från morgonen väntar du bara på signalen. Se på den här grafen. Skärmdump Den sista fältet stänger under stödet MEN detta stöd är inte längre giltigt på grund av fältet precis innan Som kom under stödet men nära ovan är det inte en riktig omgång för att komma in i en position bör barens stängning vara den lägsta under supporten. Här är ett exempel på en handel som jag tog på den 15 april är jag fortfarande på den på EUR USD. It är 6 45 am Paris tid, bara vaknat, och mitt första arbete är att dra trendlinjen På EUR USD, ingenting på 4H, så jag går till 1H och ritar den här första trendlinjen i röd. Sedan går jag till min 15 min Diagram och dra en annan trendlinje i svart den här tiden. Så bestämmer jag att jag idag kommer att gå in i en position i EUR USD om en bar stänger under den röda trendlinjen. Det kommer att bli riskabelt att sälja om en bar stängs under den svarta trenden Linje eftersom vi är för nära från den starkaste röda trenderlinjen, och chansen att få en rebound på det är högt. Låt oss se wha t har hänt next. So här har vi en signal att sälja Min tidigare handel på EUR USD var en lösare Så jag kommer att handla K1 av min huvudstad på denna handel 1,5 av min huvudstad för mig just nu vill jag att mitt stopp bara är Ovanför den tidigare höga så det blir 1,3651 40 pips Så min vinst 1 kommer att vara 40 pips vid 1,3571 Till det här priset kommer jag att återuppta hälften av min position och ställa ett nytt stopp för den återstående positionen på min ingångspriset, 1,3611.Så denna handel gick bra, hälften av min position såldes på 1,3571, och jag satte ett nytt stopp på 1,3611. Varje gång jag gör en ny hög flyttar jag mitt stopp precis ovanför. Det är 3 40 pm, 16 april Paris tid, och det här är min position på EUR USD, mitt stopp är satt till 1,3571 och jag har redan säkrat 40 pips med 1,5 av MIN CAPITAL.15 Min Forex Day Trading Strategy. This Dagens handelsstrategi fungerar bra på 15 min-diagrammen Strategin består av 3 trendindikatorer 1 långsiktig indikator 200EMA för övergripande trendriktning och 2 kortvariga indikatorer summer, octopus2 för laserskarpa inmatningar i Den övergripande trendriktningen Vänligen gärna experimentera med andra tidsramar. Indikatorer 200 Exponentiell glidande medelvärde, summer, octopus2 Önskad tidsram s 15 minuter diagram Handelssessioner London och New York Bästa valutapar any. Example EUR USD 15 Minutes Chart. As visat I USD-USD-diagrammet ovan gav den här kortfristiga fx-strategin oss 2 lönsamma säljssignaler i nedtränningspriset under 200EMA. Båda affärer var stängda med risk att belöna 1 2.Pris ovanför den 200 EMA-bullish trendriktningen. Octopus2 histogrammet mäter grönfärgad bar s. Buzzerindikatorn ändrar färg från röd till grön. Öppna köppositionen vid öppningen av nästa stapel. Stoppförlust Placera en skyddande stoppförlust 1-2 pips under den senaste swing-lågpunkten. Punktmål Avsluta köphandeln mot risk-till-belöning 1 2 dvs. riskera 25 pips att göra 50 Alternativt, avsluta den långa handeln när Octopus2-indikatorn ändrar färg från grön till röd. Ange nedanför 200 EMA-baisse trendriktning. Octopus2-histogrammet mäter rödfärgad bar s. Buzzerindikatorn ändrar färg från grönt till rött. Öppna försäljningsstället vid öppningen av nästa stapel. Stopp-Förlust Placera en skyddande stopp-förlust 1-2 pips över den senaste swing high point. Price Objective Avsluta handeln med risk-till-belöning 1 2 dvs riskerar 40 pips Att göra 80 Alternativt, avsluta kort handel när Octopus2-indikatorn ändrar färg från röd till grön. Relaterad Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis idag. Brand New Forex System med Super Accurate och Fast Signals Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererar köp och Sälja signaler direkt på ditt diagram med lasernoggrannhet och ALDRIG REPAINTS. Up till 200 pips varje dag. Köp och sälj Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterar alltid din integritet at. A Simple 15 minuters binär alternativ Candlestick Trading Strategy. Denna artikel diskuterar varför ljusstakehandel är ett idealiskt sätt att handla binära alternativ. Att visa prisåtgärder i form av japanska ljusstakar blev populariserad av Steve Nison Ljusstakar är nu d Efault-vy i de flesta handelsprogramvaror och blickar på ett diagram visar varför. Användningen av färger för att skilja tjur och björnstänger gör dem enkla att identifiera. Diagrammen gör en tydlig kontrast mellan den verkliga kroppen mellan öppet och stängt och wicks mellan höga och Low. Automated Trading med Candlestick Charts. Candlesticks är inte bara användbara för att titta på marknaderna och få en snabb förståelse för prisåtgärder, de är också lätta att införliva i automatiserade handelssystem. Automatisk handel bygger på att konstruktören kan replikera vad som händer på Skärmen in i en serie av logiska steg. Candlestick-diagram är konstruerade med hjälp av öppna, höga, låga och låga prisdata och många mönster kommer endast att använda några få data. De är därför mycket enklare att programmera jämfört med system som bygger på data från många Barer. Candlestick Trading för binära Options. Options utvecklades för att tillåta investerare att säkra risker i en portfölj Köpare av ett alternativ har rätt att köpa eller sälja t Hans underliggande instrument till ett visst pris före en viss tid För investerare fungerar optioner som en form av portföljförsäkring. Traderar köper och säljer optioner för att dra nytta av marknadsförflyttningar och volatilitet på marknaden Alternativ gör det möjligt för handlare att utnyttja marginalen för att göra större vinster Och förluster de skulle göra genom att handla det underliggande instrumentet. Binära alternativ liknar traditionella satsningar. Handel ett binärt alternativ riskerar ett visst belopp och vinner ett bestämt belopp. Med 80 utbetalning sker en binär optionshandel på 100 risker 100 och vinner 80. Mest populära typ av binär alternativ handel är den högre-lägre handeln För att vinna näringsidkaren måste korrekt gissa om marknaden kommer att vara högre eller lägre än det aktuella priset vid en viss tid Denna typ av satsning har ofta en utbetalning på cirka 80 och så handlaren Måste vara korrekt mer än 55 5 av tiden för att vara lönsam. Vid normal handel skulle en vinnande procentandel på mer än 55 5 vara lätt att uppnå, dock för binära alternativ är problemet att Handel kommer att löpa ut vid en bestämd tid Därför måste varje handelsstrategi ta hänsyn till tidselementet. Handelshandel är ett sätt att ta itu med frågan om timing. A Candlestick Trading Strategy. I har kommit upp till en handelsstrategi som är enkel att använda och Handlar om tidsfrågan genom att handla en stapel framåt Därför kommer strategin att ange vid slutet av en stapel och avsluta vid slutet av följande stapel. Som du kommer att se när du tittar på videon nedan har handelsstrategin varit lönsam över De senaste 4 åren på USD 15-minuten tidsramen Handelsstrategin är en reverseringsstrategi. Träningsregler. Långa affärer kräver 3 på varandra följande lägre staplar. Korta trader kräver 3 på varandra följande högre staplar. Alla med en minsta kroppsstorlek som kan varieras. Ljus måste vara en Doji med en liten kropp Doji kropp som en minsta storlek som kan varieras. Video beskriver handelsstrategin och hur den kan backtested. Using Excel för att backtest den binära alternativstrategin. Microsoft Excel är Ett mycket användbart verktyg för backtesting trading strategier Binära alternativ är relativt enkelt sätt att handla och är idealiska att backtestas med Excel Excel kan hantera en hel del data, i videon ovanför testar jag 100.000 15 minuters perioder. I videon visade jag Hur reglerna för denna enkla ljusstake strategi kan programmeras till Excel Jag gjorde detta med en IF-uttalande. De långa affärer öppnades med hjälp av följande. Korta affärer öppnades med hjälp av följande.

No comments:

Post a Comment