Friday 15 September 2017

Champion Trading System Lol


Välkommen till Forumarkivet. Samtalets ålder fyller i ett ton digitala sidor och vi har hållit alla tillgängliga för att bläddra eller kopiera. Oavsett om du letar efter att avslöja artiklar för äldre mästare, eller första gången Rammus rullade in i OK tråd eller något däremellan, kan du hitta det här När du är klar, kolla in Boards för att gå med i de senaste league league-diskussionerna. Om hudhandeln någonsin kommer bakom under tröskelvärdet, klicka här för att visa den. Efter tusentals och tusentals människor köper mystiska skinn och gåva mysterium gåvor de flesta människor har många dubbla skinn som jag köpte 7 mysterium skinn och handlar 2 presenter är dessa resultat. - The Magnificent Twisted Fate Redan hade en Twisted Fate Skin - Tribal Ryze - Pulsefire Ezreal Även om det var riktigt lyckligt hade jag redan en Ezreal hud - Obsidian Malphite Har redan en malphite skin - Muay Thai Lee Sin Har redan en Lee Win hud - Reaper Hecarim - Spooky gångplan - Riot Blitzcrank - Impe rialet Xin Zhao hade redan en Xin Zhao skin. Så nu har jag 5 mästare med en dubbel hud och självklart kommer jag alltid att använda den bästa och det finns ingen mening att ha den andra jag har några vänner som köpte en massa mystiska skinn till och få några dubbla skinn och skinn för rchampions de spelar aldrig medan jag har synder för mästare de spelar Min fråga är att Riot kommer någonsin att ta tillbaka hudhandeln Som att få 1k upvotes på forumet och du kommer att kunna handla de skinn jag vet de har gjort det förut och med alla dessa människor blir typ av värdelösa skinn tycker jag att det skulle vara en bra idé att göra det för att vara 1 vecka lång, speciellt med alla serverproblem och rankings som är inaktiverade. Välkommen till Forumarkivet. Years of konversation fyller ett ton digitala sidor och vi har hållit alla tillgängliga för att bläddra eller kopiera. Oavsett om du letar efter avslöja artiklar för äldre mästare, eller första gången Rammus rullade in i en OK-tråd eller något däremellan, kan hitta den här När du är klar, kolla in Boards för att gå med i den senaste league league discussions. Skins Trade Systemment under betygsgränsen, klicka här för att visa den. Han summoners Förra gången jag har spelat på mitt konto har jag insett att det finns många köpt skinn för mina mästare jag spelar inte eller spelar sällan Så här kommer förslag Vad sägs om en magisk trick Poof - och du har helt ny hud för din favoritmästare istället för annan hud. Det här systemet skulle kunna kallas Skins Market eller Skins Trade System osv. Du kommer att vara kunna gå in i specialzon i affären Den där zonen kommer att innehålla chatt, där du kan hitta potentiella kunder Efter att ha valt intressant erbjudande kommer det att finnas en bekräftelseplats, och efter att ha betalat lite RP inte mycket kan du äntligen byta skinn. Försök med min stackars engelska, berätta vad du tycker om mitt förslag. Liga om legender - vadslagningssystem, handelsskinn, auktion med riktiga pengar. Hej, alla jag har satt här, spelade CS GO under det förflutna, och jag undrade vad som är dina tankar om ett handelssystem i spelet där legendariska legender gjorde liknande saker för CS GO-skinnskinn Jag tror att de skulle generera mer konkurrenskraftiga människor och generera högre intäkter och mer lönsamma för oss spelare. Riot ska skapa individuella huddelar liknar DOTA, och gör dem sålda på ett auktionshus, omsättningsbart och hemsida 039s skapade som CS GO-lounge där du satsar dina objekt baserat på laget du vill vinna 420 tankar, men jag tror att det här skulle vara ett riktigt Bra idé, eller en bra idé.

No comments:

Post a Comment